سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کار ما به عنوان پلیس شناسایی نواقص و اعلام نظریه کارشناسی به مدیران شهری میباشد تا با اصلاحاتی که انجام میشود بتوان مشکلات و موانع و گرههای ترافیکی را بر طرف کرد.
وی گفت: تقاطع همسطح جایی که در بزرگراه بدون برخورد بار ترافیکی به یکدیگر میرسند و برای آنکه تداخلات ترافیکی و تصادف ایجاد نشود ؛دو بزرگراه به صورت غیر همسطح یکی از روی دیگری عبور میکند.
وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته رفع نقص ۱۱ تقاطع بوده که ۲۷ پروژه دیگر در حال بررسی و تکمیل هستند.
سردار حمیدی بیان کرد: ۲ بزرگراه نیز در حال تکمیل هستند که یکی از انها شاخه غربی بزرگراه یادگار امام ره میباشد که انتهای بزرگراه را به فتح متصل میکند.
وی افزود: اتصال بزرگراه شهید شوشتری هم به بزرگراه آزادگان نیز با حدود ۱۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که میتواند یک معبر خوب ارتباطی در محدوده جنوب غربی باشد.
رئیس پلیس راهور تهران یادآور شد: هم اکنون نیز پرژههای مختلفی مانند بزرگراه شهید چمران را داریم که یک دوربرگردان به صورت زیرگذر در بوستان گفتگو را در حال آماده سازی داریم. همچنین یک دسترسی از بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت غرب در حال بررسی و اقدام میباشد.
سردار حمیدی گفت: چند دوربرگردان غیر همسطح در بزرگراه ارتش در حال کار و اقدام میباشد. کار احداث میدان سبلان در دستور کار قرار دارد که دسترسیهای آن به صورت همسطح در حال انجام میشود.
وی گفت: چنانچه این پروژهها رفع نقص شوند شاهد روان شدن ترافیک و باز شده گرههای ترافیکی تا حدود بسیار زیادی در شهر تهران خواهیم بود.
درون وبرون شهری..گسترش بزرگراه درون شهری تشویق استفاده از خودروی شخصی.مساوی آلودگی هوا.اتلاف وقت.بیماری.خروج ارز.وغیر..
پایتخت سالها قبل می بایست جابجا می شد اما مشکل آنجاست که کوخ نشینان پیش از رخداد بهمن ۵۷، الان در شمال تهران صاحب عرصه و اعیان های چند هکتاری هستند و مانع این موضوع می شوند.
این کار و نمیکنم..
بی دروپیکر خوشش نمیاد..
مردم شهر اندیشه نیازمند مترو و خط عبوری ویژه حداقل تا ابتدای منطقه ۲۱ هستند.
ممنونم از انتشار این کامنت و روز خبرنگار رو به عوامل باشگاه خبرنگاران تبریک میگم